Komisen Affiliate Klikjer Ke 8-11

Komisen Affiliate Klikjer Ke-8 hingga 11. Baru sempat nak update entri ni. Memandangkan banyak kerja hakiki yang nak setel. Kekadang tengah-tengah sibuk dengan kerja ni idea nak tulis entri pun tak datang. Seperti biasa setiap awal bulan saya akan terima komisen bulan sebelumnya dari klikjer sebagai ganjaran hasil usaha promosi produk-produk kat klikjer tu. Memang berbaloi apa yang diusahakan. Maknanya teknik yang saya guna memang berkesan. Kalau nak tahu teknik apa saya guna kenalah baca entri ni sampai habis ya.

Dapat Komisen Dari Klikjer 8-11

Klikjer ni dah lama jugaklah saya daftar tapi tak aktif pun promosi. Kalau sebelum ni akaun klikjer saya ni agak terabailah jugak tapi sejak aktif promosi produk klikjer ni boleh katakan tiap-tiap minggu saya log in sistem affiliate klikjer ni.

Terasa rugi juga sebab sebelum ni saya tak aktif langsung dengan affiliate klikjer ni. Tapi nak buat macam mana benda dah lepas dan yang penting move on, belajar dari kesilapan. Anda dah daftar ke affiliate klikjer ni? Kalau belum cepat-cepatlah daftar dan promosi produk-produk yang ada.

bayaran komisen klikjer bulan jun

Jumlah komisen dari klikjer setakat ini dah cecah tiga angka dah. Komisen yang diterima boleh dikatakan dah 4 bulan berturut-turut. Harapan saya komisen ini terus konsisten untuk bulan-bulan seterusnya. Klikjer memang tak ada masalah dari segi pembayaran setakat ini dan nilai komisen juga berbaloi iaitu 70 % dari harga produk.

Bagi sesiapa yang belum berjaya hasilkan komisen klikjer tu jangan putus asa ye. Cuba buat kajian sikit kat mana lagi yang kurang dan kat mana lagi yang perlu mantapkan lagi strategi promosi. Kalau dah rasa tak larat sangat, belajar je dari orang-orang yang dah berjaya dengan affiliate klikjer ni. Lagipun "Panduan Rahsia Klikjer" tu kan dah ada. Cuma tiru sahaja teknik yang diajarkan.

Cuma terpulang kepada anda berani ke tidak untuk pelaburan ilmu. Saya dah cuba aplikasikan panduan yang diajarkan tu dan nampaknya misi bulan lepas berjaya. Memang tak rugi pun dan pelaburan saya memang berbaloi. Selagi mana panduan tu saya simpan dan ikut satu persatu saya yakin saya boleh dapatkan lebih banyak lagi komisen klikjer ni.

rahsia top affiliate klikjer

Mula-mula dulu rasa ragu-ragu gak nak dapatkan panduan klikjer tu. Memandangkan tu teknik yang Reezluv sendiri tulis jadi rasanya tak salah lagi saya dapatkannya. Nak pergi menuntut sendiri jumpa beliau tu memang tak sempat lah. Jadi saya belajarlah melalui ebook dan video yang beliau dah sampaikan dalam Teknik Rahsia Klikjer tu.

Apa-apa pun, raya dah nak dekat ni...mesti tengah sibuk buat persiapan raya kan? tapi jangan lupa puasa ada lagi berbaki beberapa hari. Masih sempat lagi nak tingkatkan amal ibadah dengan berganda-ganda.

Dikesempatan ini juga saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk anda semua. Hati-hati di jalan raya semoga selamat sampai ke kampung halaman. Nak bagi duit raya pun semua dah besar panjang dah.. :-)


ps : Bagi yang nak balik kampung tu jangan lupa ya servis kereta supaya perjalanan anda lebih lancar. Ermm..jenuh gak nak mengadap jem nanti ye :-)





Seorang blogger yang gemarkan teh tarik. Menjadikan blog sebagai medium perkongsian ilmu. Jika ada sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan khidmat advertorial, boleh hubungi saya di ruangan "Contact".

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
July 08, 2015 8:03 PM delete

sebelum ni pernah letak affliate klikjer kat blog, tapi xde pun earning terus buang..jeles tgk org buat mudah je.

Reply
avatar
July 09, 2015 1:41 AM delete

kena giatkan lagi promosi tu, ni pun tengah-tengah belajar jugak ni, semoga berjaya ya :-)

Reply
avatar
July 09, 2015 9:41 AM delete

alhamdullilah..wah...tahniah...rasa terinspirasi untuk rajin menulis lagi dalam blog, selepas tengok rakan-rakan berjaya buat duit affiliate dari blog...

Reply
avatar
July 13, 2015 12:59 AM delete

terima kasih tuan, inshaAllah giliran tuan plak lepas ni :-)

Reply
avatar

Terima kasih saya ucapkan kerana sudi meninggalkan komen. Komen anda semua amat saya hargai.

Powered By | OHBlogger Malaysia