Rahsia Putu, Cara Nak Mula Bisnes Putu Piring & Putu Bambu

Rahsia Putu, Cara Nak Mula Bisnes Putu Piring & Putu Bambu. Putu ni memang sedap. Antara kuih tradisional orang Melayu. Pelbagai jenis putu yang dibuat antaranya putu bambu, putu piring dan aneka putu yang special. Kesemuanya memerlukan ilmu dan resepi untuk membuat putu ni. Semua orang boleh buat putu tetapi tak semua boleh buat putu yang sedap.

Rahsia Putu, Cara Nak Mula Bisnes Putu Piring & Putu Bambu

Dengan mempuyai kepakaran membuat putu, anda boleh jadikannya sebagai sumber pendapatan. Resepi putu bambu, putu piring dan putu special yang sedap memang menjadi kegilaan orang ramai. Siapa kata bisnes putu tak untung ? Tengok je gerai-gerai kecil kat pasar malam atau tepi jalan walaupun nampak je gerai kecil tetapi untung tetap untung. Janji putu anda buat tu sedap dan memikat.
Keuntungannya bisnes putu hampir 300%. Jika anda jual menggunakan 5 kilo tepung beras sehari, anda boleh untung RM3 ribu sebulan. Jika anda jual 50kg, mau untung RM30 ribu. Memang lumayan. Tidak hairanlah Puan Juriah sanggup menjual putu bambu sahaja kerana keuntungannya memang lumayan.
cara nak mula cara bisnes putu

Bisnes putu dapat dijalankan secara sambilan. Ini dapat menambahkan pendapatan anda dan juga mengurangkan beban kewangan anda. Soal kos sara hidup yang meningkat tu tak payah citer lah sebab kos sara hidup dah meningkat dan semakin meningkat.

[+] Tonton Video Bisnes Putu

Banyak aliran perbelanjaan yang keluar daripada yang masuk. Ada jer yang buat Bisnes Tudung, dropship dan sebagainya. Malah yang dah buat bisnes putu piring dan putu bambu pun dah ramai sebab adanya Panduan Rahsia Bisnes Putu.

Rahsia Putu Bambu dan Putu Piring Sedap

Ya, benda ni tetap jadi rahsia semua orang dan tak ramai yang sanggup dedahkan. Rasa putu ni berbeza-beza. Kedai tu rasa lain, kedai ni plak rasa lain. Dorang dah ada ilmu rahsia mereka sendiri untuk pikat pelanggan. Kalau dah terikat pelanggan mereka sanggup beratur panjang. Al maklumlah dorang semua ada ilmu rahsia memikat.

cara buat bisnes putu piring dan putu bambu

Bisnes putu mudah dimulakan dengan modal yang rendah. Kos memulakannya amat rendah dan peralatannya telah sedia ada di rumah anda. Tetapi ? Ramai yang tertanya-tanya :

... macam mana nak buat putu

... macam mana nak buat putu yang sedap...

... macam mana nak buat putu yang sedap dan bisnes putu yang menguntungkan


3 Soalan yang saya nyatakan tu anda kena ambil kira. Tapi tak jadi masalah jika anda serius nak belajar buat putu piring, putu bambu dan aneka putu special yang sedap sebab anda boleh belajar melalui Video Bisnes Putu Piring ni.

belajar putu bambu putu piring dan aneka putu special

Dalam video ni juga anda akan menonton beberapa modul yang lain antaranya..
  • Modul 2 : Membuat Putu Komersial
  • Modul 3 : Putu Komersial New Edition
  • Modul 4 : Membuat Aneka Inti Putu
  • Modul 5 : Cara Pengiraan Kos Putu

.....dan yang paling penting dalam video ini adalah modul 6 iaitu Strategi Bisnes Putu.

belajar putu bambu putu piring dan aneka putu special

Kesemua modul dalam video ini bukan sahaja resepi malah teknik rahsia dari orang yang berpengalaman.
Di dalam panduan lengkap ini, anda bukan sekadar mendapat resepi putu, malah anda diajar teknik-teknik penting dalam pembuatan putu yang lembut, halus dan sedap. Kesemua diajar melalui video bersuara step by step dari asas sehingga pandai. Video dimuatkan di dalam ebook. Inilah ilmu yang sukar diperolehi di mana-mana.
Ada yang persoalkan, boleh pandai ke belajar buat bisnes putu dari video ni ?

Jawapan : Kelebihan menggunakan video ebook ini, anda boleh mengulangnya beberapa kali sehingga anda mahir. Jika anda terlupa, anda boleh kembali semula kepada video tutorial yang disediakan. Selepas 10 tahun pun, anda boleh membuatnya semula dengan baik. Malah anak-anak anda boleh menonton dan belajar membuat aneka putu pada masa akan datang. Semuanya diajar dari asas sehingga pandai. Jika anda rasa video ni bermanfaat untuk anda apa kata anda tonton terlebih dahulu secara PERCUMA : Tonton Video Bisnes Putu




Sekian,


ps : saya suka makan putu piring dan putu bambu ni dan saya juga suka makan putu halba buatan orang kelantan tu..sedap wehh !!





Related Keyword : cara bisnes putu, resepi putu bambu, resepi putu piring, resepi putu sedap, cara bisnes putu, panduan buat putu, teknik buat putu sedap, panduan memulakan bisnes putu, tambah pendapatan dengan jual putu.



Seorang blogger yang gemarkan teh tarik. Menjadikan blog sebagai medium perkongsian ilmu. Jika ada sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan khidmat advertorial, boleh hubungi saya di ruangan "Contact".

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
April 16, 2015 1:23 AM delete

Biznes apa pun mesti kena rujuk panduan, baru tak sesat jalan. :)

Reply
avatar
April 16, 2015 4:43 AM delete

Bagusnya panduan ni. ada strategi bisnes putu. menarik ni

Reply
avatar
April 21, 2015 1:01 AM delete

Ya, betul tu Alyaa..tak boleh main redah je..

Reply
avatar
April 21, 2015 1:02 AM delete

Boleh lah cuba buat putu nanti yer :-)

Reply
avatar

Terima kasih saya ucapkan kerana sudi meninggalkan komen. Komen anda semua amat saya hargai.

Powered By | OHBlogger Malaysia