Cara Kurus Cepat Dengan Diet Atkins

Cara Kurus Cepat Dengan Diet Atkins. Awak nak kurus tak ? Kalau ditanya soalan begitu kepada sesiapa sahaja yang menghadapi masalah berat badan sudah tentu mereka akan jawab nak. Ya !! semua orang gemuk nak kurus kan. Mungkin isu ini agak sensitif bagi wanita. Mana tidaknya kebanyakan wanita amat takut akan gemuk. Jadi macam-macam cara untuk kurus mereka pelajari termasuklah teknik kurus diet atkins.

Pernah Dengar Tak Tentang Diet Atkins ?

cara nak kurus dengan teknik atkins

Nampaknya ramai lagi rupanya yang tak pernah dengar tentang Diet Atkins apatah lagi mengamalkan cara cara nak kurus teknik diet atkins.. :-)
Diet Atkins diperkenalkan oleh Dr. Robert c. Atkins. Cara kurus dengan diet atkins adalah dengan konsep pembakaran karbohidrat dan lemak di dalam badan. Contohnya, dengan mengehadkan makanan berkarbohidrat seperti nasi, mee, kentang dan gula..badan akan mula membakar lemak sebagai bahan api.
Diet atkins adalah singkatan bagi Atkins Nutritional Approach (ANA) yang mempunyai 4 peringkat yang perlu diikuti dengan berdisiplin. 4 peringkat yang saya maksudkan adalah :
  1. Induction - permulaan dan pengenalan untuk tempoh 2 minggu atau lebih
  2. Ongoing Weight Loss - penyusutan berat berterusan
  3. Pre Maintainance
  4. Lifetime Maintainance
Dengan mengamalkan cara nak kurus Diet Atkins ni, anda tak perlu lagi nak menahan lapar. Tak boleh nak makan itu ini yang kononnya dapat menurunkan berat badan.

Best sangat ke Diet Atkins

Bakar lemak dengan diet atkins ni memang best sebab anda tak perlu lagi menahan lapar yang biasanya anda amalkan sebelum ni. Seksa jugak kalau tak makan dan sanggup berlapar. Kalau tak makan macam mana nak ada tenaga. Dengan teknik atkins ni, tak diajar pula kalau nak kurus anda kena lah menahan lapar.
Teknik Diet Atkins adalah teknik untuk kurus secara semulajadi tanpa perlu makan apa-apa produk.
Lemak akan digunakan untuk membakar dirinya sendiri. Bunyi macam pelik je kan. Baiklah, dalam diet atkins, lemak yang berkumpul dalam badan anda akan dibiarkan terbakar dengan sendirinya dan ditukarkan kepada tenaga.

Teknik Diet Atkins juga membenarkan anda makan makanan kegemaran anda seperti Burger King, Pizza, KFC, Nasi Ayam dan macam- macam lagi. Yang anda sendiri fikir makanan sedemikian boleh menggemukkan anda. Sebaliknya, anda dibenarkan untuk makan makanan tersebut tetapi ada caranya yang diajar dalam teknik diet atkins.
Melalui pelan pemakanan unik Diet Atkins, anda tak payah beli produk. Simpan duit anda lagi bagus.
Berikut adalah Testimoni Pengamal Diet Atkins : Testimoni Diet Atkins. Baiklah, jika anda sudah baca testimoni-testimoni dari pengamal diet Atkins, anda sekarang sudah nampak bagiamana diet atkins dilakukan dan kelebihan-kelebihannya. Jika anda masih ragu-ragu dan kurang jelas tentang diet atkins, anda bolehlah rujuk panduan ini sekarang :

Diet Atkins antara pelan diet yang berkesan tanpa melibatkan ubat-ubatan atau sebagainya. Ianya dilakukan secara semulajadi. Dalam teknik diet atkins anda berpeluang berkenalan dengan lebih ramai pengamal teknik ini dalam group khas. Anda boleh mendapatkan lebih banyak tips daripada mereka dan mengikuti kisah pengalaman mereka. Pautan laman rasmi teknik Atkins --> Atkins Malaysia


 

Seorang blogger yang gemarkan teh tarik. Menjadikan blog sebagai medium perkongsian ilmu. Jika ada sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan khidmat advertorial, boleh hubungi saya di ruangan "Contact".

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
February 20, 2015 3:59 AM delete

Macam bez je teknik diet atkins ni. Badan pun dah mula kembang skit ni..hehe

Reply
avatar
August 20, 2015 7:59 PM delete

tahniah tuan Azzahairi.."keyword" ni milik tuan sehingga 21 Ogos 2015 : )

Reply
avatar
August 21, 2015 12:06 AM delete

terima kasih tuan Junaidy..

tuan Junaidy pun boleh cuba guna keyword ni nanti..

terima kasih kembali.. :-)

Reply
avatar
October 17, 2015 9:13 PM delete

suami saya dah cuba diet atkins sebelum kami berkahwin..memang berkesan..alhamdulillah..nmpak hensem beliau

Reply
avatar
October 18, 2015 11:08 AM delete

Alhamdulillah...ya diet atkins salah satu diet yang berkesan...dah ramai yang berjaya :-)

Reply
avatar

Terima kasih saya ucapkan kerana sudi meninggalkan komen. Komen anda semua amat saya hargai.

Powered By | OHBlogger Malaysia